..

Shia Upload

به لينكستان وبلاگهاي افغانستاني خوش آمديد

مهدی خادمی هستم ، تبعه افغانستان و ......... .
نظرات شخصی بنده را در http://hazarestaneman.blogfa.com/ دنبال کنید.
اميدوارم توانسته باشيد لينك وبلاگ مورد نظر خود را مشاهده نماييد .
در غير اين صورت آدرس لينك خود را براي ما ارسال نماييد تا در اسرع وقت در سيستم ثبت شود .

وبلاگهایی که بیش از 9 ماه بروز نشوند از لیست حذف می شوند.
تارنماهاي مورد نظر بايد افغانستاني باشند.
لطفا خرابي لينك را گزارش نماييد.
آدرس ايميل: afghanbolja@gmail.com

.

47835821094594435663.jpg

لیست وبلاگ هاي بروز شده

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

كرزي دايه مهربانتر از مادر براي پاكستاني ها


درحالي كه در اين روزها شاهد حملات راكتي از خاك پاكستان به داخل كشورمان هستيم كه در پي آن تعدادي از هم ميهنانمان متاسفانه كشته و زخمي شده اند ، تلاشهاي سياسي براي قطع شدن اين حملات راه به جايي نبرده است و كشورهاي خارجي نيز سكوت معنا داري كرده اند .
در اين رابطه نيروهاي امنيتي و نظامي كشور اعلام كرده اند كه منتظر دستور رئيس جمهور هستند تا درصورت تائيد ايشان ، حملات متقابل داشته باشند .
هر چند كه هيچ فردي موافق درگيري و تشنج ميان دو كشور نيست اما ناچارا براي توقف اين تجاوزكاريهاي پاكستان ، بعد از به نتيجه نرسيدن مذاكرات مطمئنا بايد به هر نحوي جلوي اين حملات گرفته شود كه يكي از اين راهكارها حمله متقابل مي باشد .
در روزهاي گذشته در كمال ناباوري كرزي اعلام كرد كه نميخواهد در پي واكنش متقابل افغانستان مردم پاكستان كشته شود و به همين دليل به پاكستان حمله نخواهد كرد .
هر چند كه اين تصميم كرزي ظاهرا انسان دوستانه است و پيام صلح ميدهد اما گمان نميرود كه كرزي منظورش پيام صلح باشد مگر پاكستان صلح مي فهمد ، بطوري كه در اين سالها همه تروريست ها و عاملان انتحاري كه در داخل كشور تشنج بوجود مي آورند از پاكستان تغذيه و تربيت مي شوند .( البته در اين شكي نيست كه كشورمان ياراي مقابله با پاكستان را از لحاظ نظامي ندارد. )
قابل يادآوري است كه در سفر قبلي كرزي به پاكستان كه هنوز يك ماه هم از زمان آن نگذشته است شاهد افشاگري مذاكرات مخفيانه كرزي با مقامات طالبان و آي اس آي پاكستان مبني بر دادن امتيازات باورنكردني به طالبان براي آشتي با اين گروه بوديم ، بدين ترتيب خيلي هم نبايد از سكوت معنادار كرزي و ديگر كشورهاي غربي تعجب كنيم .
شايعات دادن امتيازات به طالبان ، تا اين حد است كه امريكا حاضر است ( البته با رضايت كامل كرزي و ديگر قومگراهاي پشتون در راس دولت و پشت پرده دولت ) جنوب افغانستان را به طالبان واگذار كند تا طالبان در آن مناطق خودمختاري داشته باشند يا بهتر است بگوييم همان پشتونستانيا از نظر امريكا طرح خاورميانه جديد
معلوم نيست كجا هستند اين مقامات و بزرگان ديگر اقوام ؟
در چه خواب غفلتي بسر ميبرند ؟